(0-262) 22480

datele de Contact ale primăriei

Vizitează-ne

Adresa primăriei

Strada Independentei 124

Orașul Singerei

Scrieți-ne un mesaj

Noutățile primăriei

Pozitie Vacanta! Secretar al Conducatorului

29-11-2017, 09:38

  Misiune post: Asigură asistenţa necesară şi eficientă a activităţii conducătorului, gestionează agenda acestuia, ţinerea lucrărilor de secretariat, aferente activităţii Primarului.    Profilul candidatului: cunoaşterea limbii romane. respectarea confidenţialităţii documentelor; experienţă şi abilităţi practice în organizarea lucrărilor de secretariat şi de asistenţă a conducătorului , organizaţiei, va constitui un avantaj; abilităţi de lucru independent şi  în echipă; abilităţi avansate de comunicare; rezistenţă la stres; orientare spre client şi rezultat.   Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul prin: e-mail:  http://primaria.singerei@mail.ru                          tel de contact 2 24 80 / 2 34 06

Sedinta Extraordinara a Consiliului Local din 24.11.1017

Sedinta Extraordinara a Consiliului Local din 24.11.1017

24-11-2017, 11:50

  ORDINEA DE ZI   1.Privind modificarea Deciziei nr.7 /2 din 21.12.2016 ,,Cu privire la aprobarea bugetului primariei pentru anul 2017 ,in a doua lectura,,. Raportor: Rodica Cojocaru,contabil -sef. 2. Cu privire la acordarea ajutorului material unic. Raportor:Cojocaru Rodica, contabil-sef. 3.Cu privire la aprobarea rezultatelor licitatiei .. cu strigare~· din 21.11.2017. Raportor: Afanasiev Galina, jurist.

Audieri Publice!

Audieri Publice!

17-11-2017, 14:41

  SPRE ATENȚIA CETĂȚENILOR orașului Sîngerei Doriți ca viața localității să se schimbe? Doriți să vă exprimați opiniile? Vă invităm la data de 01 decembrie ora 12:00  în incinta Sălii de ședințe a Primăriei, et. IV AUDIEREA PUBLICĂ a proiectului bugetului Primăriei orașului Sîngerei pentru anul 2018 Vă invităm  la o participare activă și eficientă SPRIJINUL D-STRĂ ÎN CALITATE DE CETĂȚENI ESTE IMPORTANT! VĂ AȘTEPTĂM CU PROPUNERI ȘI SUGESTII! Un rezumat al proiectului bugetului procedurale pentru desfășurarea audierilor publice sunt disponibile in Primărie.                                       REGULI PRIVIND PETRECEREA AUDIERILOR PUBLICE    1.Scopul Consiliului Local , a Primariei in cadrul audierilor publice este de a oferi fiecarui cetatean posibilitatea de a-si exprima propriul punct de vedere in privinta problemelor puse in discutie. 2. Inregistrarea persoanelor, care doresc sa vorbeasca se efectueaza pina la inceputul audierilor publice sau pe parcurs prin prezentarea unui biletel secretarului sedintei. 3. Nu se va acorda dreptul sa vorbeasca persoanelor neinregistrate. 4. Fiecare vorbitor din public va avea la dispozitie 5 min. Daca numarul vorbitor va depasi 10 persoane, prezidiul poate reduce timpul pina  la 3 min. 5.Se va oferi cuvintul cuvintul in ordine inregistrarii. 6. Alte persoane nu vor putea sa vorbeasca pina la expirarea listei de inregistrare. 7. Fiecare persoana va avea posibilitatea sa vorbeasca inainte ca alta persoana sa vorbeasca pentru a doua o oara. 8. Nu se perit dezbateri in cadrul audierilor publice. 9. Mesajul primarului, rapoartele de specialitate ale persoanelor responsabile din aparatul Primariei vor dura nu mai mult de 15 min. 10. Vorbitorii care au mesaje scrise vor lasa copiile acestora la membrii echipei de lucru  (secretariat) 11. Politetea va fi pastrata. Aceasta Aceasta include respectul obisnuit din partea audientei, respectul Consiliului fata de vorbitori si al vorbitoriului fata de audienta. 12. Audierea publica nu va dura mai mult de 3 ore, la necesitate se vor declara pauze. 13. Presedintele poate declara intrunirea inchisa in cazul cind :                                                                                              - toti vorbitorii au luat cuvintul                                                                                             - a expirat timpul alocat audierii 14. Aplauzele nu sunt acceptate      Cu respect,                                                                                                                                                                Comitetul organizatoric  

Orasul Singerei in continuă dezvoltare!

Orasul Singerei in continuă dezvoltare!

16-11-2017, 07:15

  or.SINGEREI !             Aici orice proiect public-privat e salutabil. Unul din ele este confectionarea si instalarea indicatoarelor de strazi, realizat impreuna cu agentul nostru economic                   SRL "GIRAMONDO", director general Terescenco Valeriu, caruia ii suntem foarte recunoscatori. Am inceput de la str. Independentei, dupa care ne vom extinde pe toate strazile.

Infrastructura rutiera – factor cheie in dezvoltarea durabila a orasului !

Infrastructura rutiera – factor cheie in dezvoltarea durabila a orasului !

15-11-2017, 07:20

           Valorificam ultimii bani (a.2017) din Fondul rutier pentru lucrari la infrastructura drumurilor. Reparam portiuni de drum deteriorate dupa lucrarile de gazificare a strazilor Tudor Nencev, Pacii si Pantelimon Halipa, care nici o data n-au fost petruite. Vom continua lucrarile dupa aprobarea bugetului pentru a.2018. Sunt convins, ca la sfirsit de mandat nu vom avea strazi in noroi, dupa cum si am promis in campania electorala. Multumesc din suflet SA "DRUMURI" Balti, filiala Singerei, antreprenorului care-si onoreaza cu cinste misiunea.

Sinceri Felicitari!

Sinceri Felicitari!

11-11-2017, 07:13

  Domnule Primar,          Cu prilejul zilei dvs. de naştere, vă adresam cele mai calde urări de sănătate, fericire şi viaţă îndelungată, alături de cei dragi şi apropiaţi. Folosim acest prilej pentru a vă asigura de înalta noastra consideraţie şi pentru a vă adresa tradiţionala urare La Mulţi Ani...!                                        Cu respect      Colectivul Primariei or. Singerei

Si tu poti fi o stea !

Si tu poti fi o stea !

07-11-2017, 07:55

        În perioada 17-18 noiembrie, la Singerei, va avea loc cea de-a V-a ediție a Festivalului-concurs de interpretare a muzicii uşoare şi populare ”Și tu poți fi o stea”, organizat de Primaria or. Singerei.      Evenimentul are drept scop promovarea tinerilor interpreți și colectivelor artistice din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitar  din raionul Singerei.      Participanții la concurs vor primi premii și diplome de participare din partea organizatorilor.

Adevarat spectacol militar. Ziua recrutului sarbatorita la Singerei!

Adevarat spectacol militar. Ziua recrutului sarbatorita la Singerei!

04-11-2017, 06:54

                             Armata a scos la vedere tot ce are mai bun pentru a-i convinge pe tineri să devină soldati         Echipa Primariei orasului Singerei a fost reprezentata de membrii Consiliului Local al Tinerilor si sustinuta de Primarul orasului Gheorghe Brasovschi, ce ia incurajat mult pe tineri.       Participanții au putut admira modelele ținutei militare, dar și echipamentele speciale din dotarea  Departamentului Trupelor de Carabinieri           Viitorii soldaţi au avut şansa să mânuiască o armă, dar şi să participe la un adevărat spectacol militar.  

Orașul Sângerei mai modern!

Orașul Sângerei mai modern!

03-11-2017, 11:40

                 În orașul Sângerei, la moment, sunt în desfășurare lucrările pentru realizarea a două proiecte: ,,Renovarea rețelelor de apă în limita străzii Independenței” și ,,Canalizarea sectorului „Crama” din orașul Sângerei. Despre detaliile proiectelor sus menționate, Ziarul ,,Ecoul Nostru" au  discutat cu primarul de Sângerei, Gheorghe BRAȘOVSCHI. – D-le primar, pe strada centrală a orașului decurg lucrările de renovare a apeductului. Ce ne puteți informa referitor la acest proiect?      „Costul total al proiectului de „Renovare a rețelelor de apă în limita străzii Independenței” este de 5926,86 mii lei, (lucrări de acum efectuate de 2240,35 mii lei). Acest proiect am fost nevoiți să-l modificăm din cauza traficului mare pe strada centrală a orașului. Dacă inițial era ca săpăturile să fie toate pe șosea, după modificare, acolo unde a fost posibil, săpăturile sau efectuat pe gazon, mai puțin să se creeze obstacol pentru circulația transportului rutier. Proiectul este finanțat de la Fondul Ecologic Național, care până la moment a achitat doar 1500.000 lei, și cu contribuția APL, care a achitat 500,00 mii lei. La moment datoriile față de antreprenor sunt de 740,3 mii lei, ceea ce tergiverseză îndeplinirea celorlalte lucrări, costul cărora este de 3986,50 mii lei. Un lucru este cert: după finisarea lucrărilor nu vom mai avea acele rupturi frecvente pe artera principală a apeductului din oraș, construită încă prin anii ’60.” – Cel de al doilea proiect în derulare este unul public-privat.        Cît privește ,,Canalizare sectorului ,,Crama” – acesta este un proiect public-privat și a fost posibil grație și în primul rînd inițiativei Consilierului orășenesc Tudor Mocanu, care, deasemenea, a inițiat și a dus la realizarea proiectelor de construcție a apeductului și gazificarea sectorului dat. Proiectul sus numit e în derulare al doilea an și are ca scop să dea posibilitate la conectarea rețelei de canalizare a circa 300 de gospodării din sectorul privat și prevede construcția a 7 km 300 m de rețea. La momentul dat sînt construiți 4 km 48 m și sînt conectate 150 de gospodării. Deoarece am menționat că este un proiect public-privat, vreau să spun că contribuția cetățenilor este de 591,544 mii lei și contribuția primăriei este de 300 mii lei. Acolo unde se vrea se reușește. Sectorul ,,Crama” este un exemplu. Dacă cetățenii se implică, atunci mai repede se schimbă și condițiile de trai. Au trecut vremurile cînd așteptăm cineva să ne facă, iar noi să stăm cu coatele pe gard. Aduc încă o dată mulțumiri locuitorilor din sectorul ,,Crama” pentru activism civic și consilierului Tudor Mocanu, care servește drept exemplu atît pentru ceilalți consilieri, cît și pentru cetățeni. Dar știu că cetățenii se interesează și despre soarta proiectului ,,Canalizarea unui sector din partea de est a orașului și stația de purificare”, costul căreia este de circa 29 mln. lei, începutul construcției fiind din an. 2014. Nu pot relata nimic îmbucurător, deoarece s-au făcut niște lucruri ciudate și inutile. Banii au fost direcționați fără nici o logică. În loc să se fi dus la bun sfîrșit stația de purificare cea nouă, și apoi s-o unească pe cea veche la cea nouă ca să scoatem mirosul insuportabil din oraș, apoi să se extindă rețeaua pricipală, unde să fie posibilă conectarea orașului, fosta conducere a direcționat banii spre construcția unei rețele care nu era posibil de a o conecta la rețeaua principală. Sînt foarte multe semne de întrebare, aici trebuiau să se expună acei consilieri ,,deștepți”, care și atunci erau consilieri dar n-au intervenit să nu să se facă prostii. Noi încercăm să corectăm ceva, de aceea am proiectat unirea stației vechi la cea nouă și căutăm surse de finantare.  

Licitatie ,,cu strigare"

Licitatie ,,cu strigare

30-10-2017, 09:56

            Primaria or. Singerei, anunţă desfăşurarea licitaţiei „cu strigare” cu dreptul la vinzare-cumparare  care va avea loc la data de 21.11.2017, cu începere la ora 10.00, pe adresa or. Singerei, str. Independentii 124, et. II, după cum urmează: 1. Lot de teren din domeniul privat al APL, situat in or. Singerei, str Testemiteanu 6A , nr. cadastral 7401514127, S=0,0306 ha , pretul initial 40000.   Cererile de participare la licitatie se depun pina la data de 20.11.2017, ora 15:00. Taxa de participare la licitatie 600 lei pentru persoanele fizice, 1200 lei pentru persoanele juridice, acontul 10 % din costul terenului.  Informatii la tel. (0262) 2 13 44                                 (0262) 2 34 06

Pagina